.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
29 درصد ضریب نفوذ اینترنت در استان گلستان

رئيس اداره ديتاي شركت مخابرات استان گلستان از راه‌اندازي 37 هزار پورت دسترسي در گلستان خبر داد.

به گزارش فارس ،محمدرضا اخوت ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: اين تعداد پروژه جديد براي راه‌اندازي پورت دسترسي در استان براي سرويس‌دهي به 37 هزار كاربر خانگي و و اداري است.
وي به يك هزار پورت زيرساخت فيبرنوري در استان خبر داد و تصريح كرد: هم اكنون 3 هزار پورت‌هاي پر سرعتي در گرگان و 8 هزار پورت در ديگر شهرهاي استان نصب و راه‌اندازي شده است،
رئيس اداره ديتاي شركت مخابرات گلستان هدف از راه‌اندازي شهر الكترنيك را بهره‌مندي تمام دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ادارات و همچنين شهروندان از فناوري‌هاي الكترونيك اعلام كرد.
اخوت مصرف پهنه باند استان را 450 عنوان كرد و گفت: اين پهنه باند در اختيار مراكز و شركت‌هاي ارائه دهنده اينترنت پرسرعت و همين‌طور دانشگاه‌ها قرار مي‌گيرد.
وي همچنين ضريب نفوذ 29 درصدي اينترنت پرسرعت در استان و به زير‌ساخت‌هاي فيبر‌نوري اشاره كرد و افزود: شبكه فيبرنوري و سوئيچ‌هاي پرسرعت در گرگان نصب و راه‌اندازي شده است.
رئيس اداره ديتاي شركت مخابرات گلستان ادامه داد: اكنون در پي باز مهندسي سيستم پيگيري خود هستيم.
به گفته وي در ادامه شهر الكترونيك پورتال، بايد به سمت و سويي برويم كه فرايند محوري كردن ادارات را در دستور كار كارشناسي قرار دهيم.
اخوت از برپايي كارگاه آموزشي 11 بانك در محل پارك شهر گرگان خبر داد و اظهار داشت: در ساعت 17 همين روز از برگزاري جشنواره كه با عنوان شهر الكترونيك گرگان و بانكداري الكترونيك نامگذاري شده است، اين كارگاه اجرا خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.572 seconds.